söndag 2 augusti 2020

Bloggen fyller 11 år idag...

Då har det gått ett år igen och bloggen lever än... För elva år sedan skev jag mitt första inlägg och det har sedan dess blivit 1390 till, (samt 900 "ofärdiga", ännu ej publicerade idéer).

Fler och fler läser... Senaste året har jag haft mer än 21 540 besökare. Det är cirka 1800 per månad och i medeltal 60 läsare varje dag...


I've been talking with the wind a lot
Throwing words out that I've kept too long
- Tony Dekker


Vad har då hänt det senaste året?

- Djurgården tog äntligen guld i fotboll igen...
- Jag har gått i pension...
- Jag kallbadar varje vecka sedan 1 februari, fast just nu är det ju inte så kallt...
- Jag kör fortfarande yoga ganska ofta med häpnadsväckande effekt....
- Jag har varit på framsidan i SvD...
- Tyvärr på grund av ännu en miljökatastrof i närheten...
- Många fina möten har det blivit, nya och gamla...
- Barnen i huset bredvid ringer på och vill komma in och leka...
- Min lilla utställning här hemma i trappan med bilder och texter gjordes klar...
- Min andra låt, "Höstkänsla", tonsattes av Christer Jonasson:



Törs man säga i dessa kristider att livet leker...!?!


1 kommentar:

  1. Grattis till de 11 åren.
    Jag har inte följt din blogg så länge, men jag ser fram emot ny inlägg och musiken.
    Det låter som du haft ett rikt år.

    SvaraRadera