lördag 2 januari 2021

Growin' - 20 800 besökare 2020

Lite statistik från förra året:


Det är bara att konstatera att bloggen fortsätter att växa och att jag inte riktigt begriper vilken genomslagskraft mitt skrivande faktiskt verkar ha...

Ett stort TACK till alla er som läser!

Vad passar bättre än lite glad musik från 1974 med Loggins & Messina? De fick inte alltid den bästa kritiken, men det de gjorde var alltid inspirerat och kändes äkta.



Jag har alltid gillat Kenny Loggins uttrycksfulla sång. Dessutom hade de fina arrangemang och ett band med mycket duktiga musiker:



2 kommentarer:

  1. Alltid kul med fler besökare. Under 2020 har jag skrivit mindre än tidigare av kända skäl, dvs inställda konserter. Har inte haft samma lust som tidigare. 2019 gjorde jag rekordmånga konsertbesök. Det började bra i februari 2020 med en konsert i Eskilstuna. Sedan tog det stopp. Trots detta hade jag 2020 fler besökare än någonsin tidigare.18000, en ökning med 6000 jmf med 2019 och visningarna var drygt 25000, en ökning med nästan 10 000. De flesta kommer till min sida via sökning efter artister via google. Och det kan vara så att sidan får mer "status" på google. Vad folk tycker om sidan är förstås oklart, men ju mindre jag skriver desto fler besök. Haha.

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du får många besök när de väl har hittat dig. Du skriver bra och kunnigt och har en bred musik-smak. Ibland saknar man ju inspiration, men det har jag inte märkt på dina inlägg. Fortsätt! Det behövs tydligen att genuina musikälskare delar med sig av sina upplevelser!

    SvaraRadera