måndag 16 januari 2023

Snart 200 000 besök...!


Det tog nästan 9 år att nå upp till 100 000 besökare här på bloggen. Men i slutet av juni 2018 så passerades den magiska gränsen.

Sen ser det ut att ta fyra och ett halvt år att för att nå det dubbla, 200 000...! Alltså ungefär halva tiden..!

Det är nu endast 3000 besök kvar till 200 000. Om det blir normalt intresse så ser det ut att ta 1-2 månader och så är jag där... Givetvis någonting som jag inte hade i beräkningarna när jag startade i augusti 2009. Det har verkligen blivit bortom alla förväntningar eller förhoppningar...!

Men visst är det trevligt att bli läst och att folk hittar till min blogg...!



Det är fortfarande inspirerande att få presentera musik som råkar komma min väg. Som ett exempel väljer jag idag en annorlunda "Sultans Of Swing" med Jack & The Vox, som alltså är Victoria Vox och Jack Maher. De improviserade lite medan de väntade på att tvätten skulle bli klar... En strålande tolkning av en strålande låt...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar