lördag 28 januari 2023

Sista chansen...



Jag blir uppriktigt glad när jag får höra att Christine Hellqvist ska spela in en ny skiva med hjälp av Simon Ljungman. Det låter spännande och tryggt. Simon är lyhörd och vet hur Christine vill att det ska låta...

Hon berättar även att hon släcker ner sin fina hemsida vid månadskiftet den 1 februari. Det är synd att hennes bloggtexter och en hel del annat inte längre kommer att finnas tillgängliga. Samtidigt är jag så glad att jag fått ta del av hennes tankar och reflektioner. De tillför mig alltid insiktsfull styrka och värme.

Du kan ännu några få dagar helt gratis ladda ner 3 av hennes böcker och även ett häfte med alla hennes låttexter. Gör det och läs! Här är länken som alltså bara funkar denna månad ut: https://www.christinehellqvist.se/v2/bestall/

Christine kommer fortfarande att finnas på Facebook, Instagram och YouTube. Det tackar jag för. Sen så finns ju också hennes skivor. Passa på occh beställ någon av dem för 70 kronor.
För mig är de ständiga följeslagare som aldrig sviker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar