onsdag 24 januari 2018

Mitt i natten...

Bara någon timme efter det att jag lagt mig satte brandvarnaren igång med små pip för att meddela att batteriet borde bytas... Var tvungen att gå upp, flytta massa tillfälliga kartonger, klättra upp på en hylla och försöka nå varnaren som sitter lite svåråtkomlig i trappan... Jo, det gick att koppla loss batteriet...

Tillbaka till sängen, men svårt att somna om igen.... Men jag har lärt mig att inte sätta igång "stora katastrofvagnen" för småsaker, kopplade av och njöt av lugnet och till sist så kom då sömnen igen...

Blev därför ingen träning idag, glashalt i min backe när snön börjat smälta, men jag har sett till att få gjort en hel del annat i stället... Nu ska jag skruva fast beslagen på byrån jag fixat och målat....



Jag lyssnar mycket på The Pines just nu. De är bara så ruskigt bra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar