torsdag 30 juli 2015

Så svårt att besluta sig...

Håller på att planera mitt nya badrum. Det gamla ska ut och ersättas av ett nytt och mer effektivt för en gammal snubbe.

Men, det är så svårt att besluta sig... Den planerade duschkabinen har nu bytt plats och ersatts av en dusch-hörna. Ett eller två tvättställ...? Golvvärme...? Högre toastol...?

Kakel har provats och det har vacklats hit och dit... Hämtat hem fler prover... Men, nu har jag bestämt mig och det blir nog jätte-fint...! (Men, dyrt...!!) Så, nu ska det bara bestämmas golv, tvättställ och skåp, och...



Jag lyssnade idag på några gamla låtband och plötsligt när jag satt där vid datorn och tittade på klinkers så kom den bara: John Gorka och "Cant Make Up My Mind"...! Det var omöjligt att inte skratta högt...!


3 kommentarer: