söndag 1 maj 2022

Intervjuad på podden "Livet och Läsningen"

Min nya granne Ulla Solsmo har en podd kallad "Livet & Läsningen" och jag har fått äran att bli intervjuad i det senaste avsnittet. Så här får jag drygt 70 minuter att bre ut mig och snacka om allt möjligt: Om bloggen, musik, ord och bild, om litteratur och dikter, om skola och skrivande, om mitt f.d. jobb som speciallärare för dyslektiker, om min kamp för miljön och en del annat. Kort sagt, om livet...

Om det låter intressant så är du välkommen att lyssna:
https://open.spotify.com/episode/3OhfdZUBSrlbWhyxzBVJJZ?si=Q6LUMwhpTrmczodjxpOyQg
(Det fungerar bra även om du inte har Spotify.)



Det finns fler avsnitt att lyssna på också... Jag kan verkligen säga att här finns det både bredd och djup, så missa inte....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar