tisdag 23 juni 2020

What to keep and what to throw away

Det tar lite tid att vänja sig att tiden plötsligt finns där, åtminstone rent tekniskt. Men det är mycket som pockar på uppmärksamhet och det är viktigt att nya mönster och rutiner blir som jag verkligen vill...

Det vore lätt att vifta bort det som ett lyxproblem, jo visst... Men Mary Chapin Carpenter sätter fingret mitt i gröten. Finns det något sådant uttryck? Nej, jag tror inte det, men i så fall får det vara så att jag precis uppfunnit det...



Jag är svag för Marys mörka röst och hon ser alltid så ung ut på alla officiella bilder... Fast hon är 62 år. Så det så...! En artist som bara blir bättre och bättre med åren...

Snart ska jag gå igenom några bra skivor som kommit just i denna tid när världen står still och håller andan. Det är faktiskt flera riktigt bra utgåvor som det är hög tid att skriva om...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar