lördag 31 december 2011

Ännu ett år...

Nyårsafton. Sitter genomförkyld och snyter ut litervis med snor...

Så mycket att reta sig på: Girighet, besvikelser, skövling av skog och mark, den omöjliga tillväxten, stress, och... men jag tänker inte ge skiten mer tid. För överallt kämpar massvis med människor för en bättre vardag, ett rättvisare samhälle och ett humanare sätt att se tillvaron på. Jag vill lyfta fram det positiva, ge styrka till de som saknar det och tro på förändring. Förr eller senare blir vi drastiskt tvingade att ändra på hur vi lever! Kan jag påskynda den utvecklingen något, så drar jag mitt strå till stacken... Vad kan du bidra med?



May I get what I want, not what I deserve
May the coming year not throw a single curve
May I hurt nobody, may I tell no lies
If I can't go on, give me strength to try

Ring the old year out, ring the new year in
Bring us all good luck
Let the good guys win
- Murray McLauchlan


Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar