fredag 4 december 2009

Paper Aeroplanes första video

Nyligen utropade jag Sarah Howells grupp Paper Aeroplanes till nästa artist att få det riktigt stora genombrottet. Fick igår ett mail från Sarah att den första riktiga videon var klar:



Snyggt! Roligt! Charmigt! Till och med lite rörande! Och, någonstans utmed videon börjar jag nästan att önska att jag var den där skyltdockan... Ett kort klipp jag gillar alldeles extra är när Sarah får strike på bowlingen mitt under det olyckliga uppbrottet. Som helhet, en riktigt bra och rolig video!

Nu väntar jag bara på en officiell video med "Freewheel", just nu min favoritlåt på Sarahs härliga skiva. Så länge får den här amatör-filmen duga:
Freewheel live at the Cobden Club

Varför inte se den här introduktionen också:
Paper Aeroplanes - Introducing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar